WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


wtorek, 7 lutego 2012
Jestem sobie na Niemieckim MSP ..
Nie mam tam konta, ale chciałam tylko coś zobaczyć ...
Wiem, jestem trochę ciekawska, ale nie o tym tutaj piszę ..
Otóż chciałam zobaczyć shanty i upewnić się, czy nadal jest z -BadBoy- ..
Sami zobaczcie..
Shanty ma 18 poziom i nadal z nim jest :


I do tego niemcy fajnie sie ubierają ; ) I dziewczyny i chłopacy :


Mało tego ..
Pierwsza osoba w rankingu, czyli Crazy_Bee ..
Jeśli będziesz chciał zobaczyć te Moviestar ..
Natrafisz się na chłopaka wyglądającego ja 2 lewelowiec .. :


Jak zobaczysz pełny profil Crazy_Bee, będzie ona normalnie wyglądała :


Potem tak z ciekawości kliknęłam na jej Najlepszą Przyjaciółkę ..
A tam znowy Crazy_Bee wygląda jak facet :


Mam nadzieję, że w Naszym MSP nie bedzie takich pomyłek ..

Ntomiast jeśli chodzi o wygląd i sposób ubierania się tych Moviestar, uważam za bardzo ładny..

Chyba muszę pojechać do moich kuzynów i sprawdzić ich konta na Niemieckim  MSP, jesli je mają :D
Tak, tak mam rodzinę w Niemczech i prosze nie czepiajcie się : D
Hah ! Moja naj się w nich zabujała i wcale nie przeszkadza jej to, że sa od niej ciut starsi xd

*Sory Paula, że to napisałam, ale nie mogłam sie powstrzymac ; D*