WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


sobota, 18 lutego 2012
Zapewne już widzieliście Stronę startową MSP, bo pojawiła się ona dopiero dzisiaj, ale Na Duńskim MSP była jeszcze wcześniej, a ja odkryłam ją wczoraj. Oto zmiany na MSP, po tym jak kilkniecie :


A gdy będziecie chcieli się już zalogowac, zobaczycie takie miasto z palmami i nowy znak MovieStarPlanet :


Tak poza tematem ..
Mam nadal 9 poziom, a chciałabym sie już z tym uporać i zdobywac kolejne lwewle .
Zrobiłam konkurs w Biografi, jeżeli nie przeczytałeś/as możesz to zrobić tutaj ; )
Wystarczy kliknąć :



A to stan mojego poziomu, który na razie nie jest zbyt wysoki :