WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


poniedziałek, 6 lutego 2012
Złapiesz ode mnie buziaka.?
To proszę ! ; * * * * * * * * * * * * * * * *  I poleciał :D

Jest na MSP nowy Vip, który mam nadzieję na pewno Was zaciekawił .

Moim zdaniem ten jest lepsze od poprzedniego, ponieważ są lepsze rzeczy do otrzymania. Oczywiście niektórzy moga uważac inaczej, przecierz moja opinia nie jest najważniejsza.

Ten Vip opłaca się kupić, ponieważ :
 - jest tylko za 149.99zł, czyli 150.00 bez jednego grosza.
 - otrzymasz duzo atrakcyjnych rzeczy takie jak : Czapka z Sercem, Walentynkowy Boonie, Słodkie Smoczątka, Fontanna Miłości oraz Kupidyn .
 - otrzymasz status JUDGE
 - będziesz mógł/mogła korzystac z Koła Fortuny Vip i Normalnego
 - otrzymasz dwa razy więcej fame niż wcześniej
 - otrzymasz więcej autografów
 - kupisz duzo rzeczy Vip
 - otrzymasz dodatkowe 50.000 StarCoins

To Szczegóły tego vipa, czyli co wzamian za zakup otrzymasz :


Na Forum > MovieStarPlanet > Miłość jest wszędzie na MovieStarPlanet The Producer już informuje :



Oczywiście przez to zachęca Was, abyście kupili tego Vip'a.
Jest przy tym duzo frajdy i zabawy ; )
Ja oczywiście nie kupie tego Vip'a, ale to nie znaczy, że wy mnie możecie się nacieszyć tym 1 rokiem z MSP : D

Do zobaczonka następym razem : D

PS Ten post był już dawno, ale go dopiero teraz opublikowałam, bo coś zaszło nie tak.