WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


sobota, 31 marca 2012
Prima Aprilis - jest to dzień żartów, w którym wszyscy możemy komuś płatać figle, kłamać, próbować wprowadzić w błąd, aby inny w coś uwierzyli. Ten dzień w końcu nastąpił ! Jest niedziela, 1 kwietnia, Prima Aprilis.

Zrobiliście komuś żart ?

Ja tak. To był kiepski dowcip, ale ze względu na to, że mój ojciec jeszcze spał, nie był świadomy, tego, że próbuję go nabrać.

A wyglądało to tak.

Obudziłam się i zaczęłam obmyślać, co by tu wybrnąć. Na myśl przyszedł mi ,,telefon''. Poszłam na górę z telefonem, żeby było widać, że ktoś chce z tatą rozmawiać. Zaczęłam mówić do telefonu. A tata po prostu kupił ten żart, bo nie skapnął się, że nie ma sygnału i , że nikt ze mną nie rozmawiał. Potem to wszyscy w śmiech.

Właśnie przed chwilką ,,zemścił się''. Mianowicie powiedział, że mam szlaban na cały tydzień na kompa, a ja się nabrałam i dopytywałam dlaczego. Wtedy pokazał na napis Prima Aprilis i powiedział te słowa. Później to jak zwykle, wszyscy w śmiech ; B

Dzień jeszcze się nie kończy, więc życzę Wam żartobliwego Prima Aprilis !

Jeszcze Was nabiorę !

A ja często robię komuś żarty : D


Jeszcze raz, primaaprilisowego Prima Aprilis !



Pacz ! : o Smerf biegnie w drugą stronę !

Szykuj się na bombę żartów i dowcipów !

Do zobaczenia !