WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


piątek, 13 kwietnia 2012
Pewnego dzionka, rano o którejś tam, jadę bardzo daleko, więc mnie nie dorwiesz ; D
M in. do Niemiec. W związku z tym wyjazdem, uprzedzam Was, że mogę się nie pojawić na blogu i na MovieStarPlanet przez tydzień.

Jeżeli natomiast się pojawię, to tylko i wyłącznie na chwilkę, zamienić słówko ze znajomymi.
Nie będę mogła długo przesiadywać na grze i jednocześnie blogu, ponieważ mój wujek ( jadę do niego i całej rozległej rodzinki ) ma tylko laptopa, a ja ledwo umiem sie nim posługiwać ( to niemiecki laptop, więc się nie dziwcie ).


To nie jest aż takie ważne, ale wolę o tym napisać.
W pewnym czasie pojawi się moja pierwsza gazetka o MSP i innych rzeczach.
Zrobiłam dopiero kilka stron, ponieważ ta ,,robota'' nie jest wcale łatwa, a z drugiej strony nie mam zbytnio czasu na takie zbędne rzeczy .

Musze się zająć nauką i poprawić stopnie, bo mam duże szanse. Nie chcę zawalić tego semestru i iść do gimnazjum ze śrdenią np. 4.75. Owszem dostanę wtedy stypendium, ale stać mnie na 5.11.
Więc sbędę się starać o średnią przyn. 5.00

Przepraszam za rozpiskę, ale miałam powód.

Będzie mi was brakowało . . .  Żebyście mnie pamiętali, na wszelki wypadek dodam screena siebie z MSP . ; D

SAJONARA . . .