WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


niedziela, 8 lipca 2012
Cześć Wam, tu Samcia... !
Od dłuższego czasu planuję moja gazetkę na wix.com .

Zaczęłam dawno temu : D Nie udało mi sie jej skończyć .

Dlatego jeszcze raz proszę moich znajomych na MSP, aby zobaczyli moje looki 4 pierwszych osób w rankingu i zostawili komentarz o treści : Hot [ jeżeli bedzie się Wam podobało ] lub Not [ jeśli nie wdadnie Wam w oko ] .

Proszę, to bardzo ważne, a ja nie toleruję ignorancji . Staram się, a niektórzy po prostu mają to gdzieś.

Tak będzie wyglądać okładka mojej gazetki .

Szczegóły ?

Proszę bardzo ; )                                                  

Autorzy :
- Samcia...
- xXFiraXx


Będę posuzkiwać także redaktorów bloga i być może tej gazetki .

Ja nie będę jej sama wykonywać poza innymi osobami, czyli narazie moją przyjaciółką z reala .

PS Pamietajcie o prośbie ; ]