WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


piątek, 6 kwietnia 2012
Niedawno, kilkanaście minut temu, wpadł mi do głowy pomysł na nowy film.
Tytuł mam nadzieję, że nie zmienię : ,,`Co zrobić z Aniołkami ? ''.
Będzie to opowiadać o Aniołach, które mają swoją pierwszą w ,,życiu'' misję.
Niespodziewanie, nieświadome tego zdarzenia, spadną na ziemię.
Jako Anioły dla niektórych ludzi będą niewidzialne. Pewna dziewczyna ( Ja ^^) spotka ich razem ze swoim przyjacielem. Tylko ta dwójka będzie w stanie zobaczyć białe stworzenia i im pomóc.

Umknęło mi coś.
Otóż misja Aniołków będzie polegała na tym, czy umieją sobie poradzić w świecie ludzi, a także pomagać złym.

Resztę dowiecie się, jak zrobię pierwszy i następne odcinki ^^.


Jeśli chodzi o aktorów, poszukuję :
- 2 aniołków,
- jednego chłopca,
- siostrę dla mnie, taką młodszą


W wyglądzie Aniołka musi znajdować się biała sukienka, ewentualnie z dodatkami jakichś kolorów, aureola ( biała,niebieska lub złota ), białe, niebieskie lub złote butki, jasne włosy ( nie koniecznie blond, mogą być nawet niebieskie ^^ ), a jeśli chodzi o dodatki, można dodać białe rajstopki ^ .^.

Oczywiście Aniołki musza mieć też animację o dowolnym kolorze skrzydeł .

Oto przykład, według mojego stylu .
Niektóre rzeczy są dla VIP'a.

Mam nadzieję, że znajdę odpowiednie osoby.
'Jeżeli chciałbyś/abyś dostać rolę, zgłoś się na czat, na nową pocztę, bo maila raczej nie napiszesz. '

PS Proszę, zgłaszajcie się.
Wasza Samcia... ^ .^