WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


wtorek, 7 lutego 2012
Cześć Kochani ! Z tej strony znowu Samcia... ; B
Z góry przepraszam za zabieranie Wam czasu, ale na pewno nikt nie będzie chciał tego dla mnie zrobić ..
Już mówię, co ..
Otóż znów padło pytanie czy zmieniać swój wygląd, ale jesli nawet tak .. To jaki i, czy zmieniać go potem czy teraz ..
Pokażę tutaj 3 buźki mojej Moviestar, a wy zdecydujecie, w której mi najlepiej.
Do tego zrobię poszczególne ankiety.
Następne głosowanie będzie czy mam w ogole zmieniać swój wygląd.
A na koniec kiedy mam go zmieniać, jeżeli wygra głos ,,tak'' do poprzedniej ankiety.

Oto 3 przykłady wyglądu Samcia... :
Numer 1


 Numer 2


 Numer 3


Proszę Was o szczere głosy i , aby było ich dużo, poniewaz zalezy mi na tym, a sama nie umiem się zdecydować..  Nie ignorujcie mnie !

Mam dla was jeszcze jedną proźbę ..
Miedzy innymi my (samcia... i domikop88) będziemy organizowaz rózne konkursy z NAGRODAMI, wić proszę tym bardziej nie ignorujcie NAS.
Jeżeli chodzi o konkurs z Lookami, każdy zrobiony przez Was Look do naszego konka, będzie opublikowany TUTAJ ..

Prosimy ! I zachęcamy do brania udziału w konkursach !

Dziękuję za uwagę !