WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


sobota, 4 lutego 2012
Ktos z Was już był na wspaniałej zimowej przejażdżce ? Nie będę się zybtnio przechwalać, tylko mam Wam do przekazania wiadomość ; )

W związku z tym, że jadę na kulig, może mnie nie byc ani na MSP, ani na blogu.
Ale to juz nie mój problem. Jak się stanie, tak się stanie.

Jestem zaskoczona tym wyjazdem. Pewnie nie każdy mieszka na wojwództwie śląskim.
Moje miasto brzmiec Cieszyn. Mam zaledwie 1 godzinę do gór, tam tez mieszka moja ciocia ; )
Do małe miasteczko zwie się Istebna,a ja jadę troszkę dalej, do Jaworzynki ( nie wiem, dlaczego maja takie dziwne nazwy).

Kuzynka mojej mamy zorganizowała ten cały wyjazd i kulig, więc moja rodzinka korzysta z okazii.
o 10.30 mam już być na przystanku, a o 18.00 gdzieś będe juz w domciu.
Potem może napiszę krótka relację z tego kuligu.
Najważniejsze, że będzie jakiś ciepły obiadek :D

Do zobaczonka ;*
Na blogu będzie Domi, więc ..
No !
Pa :D