WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


czwartek, 9 lutego 2012
Błagam Was ile sił w palcach ..A wy .. Tak po prostu mnie ignorujcie !
Mam tego dosyć !
I chyba zacznę wywalać niektóre osoby, bo nawet nie raczą wejść ci do pokoju i oglądnąć kilka filmów !
Dałam ostatnio propozycję, aby nawzajem sobie oglądac filmy ..
Ale wszyscy milczeli ! Nawet na forum tworzyłam tematy tego typu .. Nikt nie zajrzał ; (

Jeden wniosek z tego :
WSZYSCY MNIE IGNORUJĄ !

Dlatego bedzie tak ;
 - osoby 0 - 5 lewel, muszą przynajmniej ogl. mi 4 filmy, albo wym. się ich oglądaniem (po ile chcecie)
 - będę wywalać też osoby (z niskimi lewelami, nawet mi ich nie szkoda), bo niektórzy nawet nie raczą przeczytać mojego błagalnego opisu !
 - ci, którzy w ogóle mi nie pomagali, albo mieli mnie w znaj. po to, żeby tylko mieć, zostaną od razu wyrzuceni na Amen !

UWAGA!
Będę robić listę znaj. i dzielić ich do poszczególnych kolumn :
 - dużo pomaga (tak na bierząco)
 - pomaga (od czasu do czasu)
 - ignoruje mnie
Ci, którzy mnie będą ignorować, wywalam ; )
Będę spisywać listę z każdego dnia, kiedy wejdę i bd sprawdzać oglądalność filmów i ilość grafów oraz od kogo ..

* Jeżeli nie czytasz tej notki, znaczy, że mnie ignorujesz i masz mnie gdzieś.
To juz nie będziesz miał, bo nie bd twoim znajomym ; ) *

*Jeżeli to przeczytałeś/aś, wiesz, że można na Ciebie liczyć i jesteś pomocnym człowiekiem.*
Będę wdzięczna, jeżeli przeczytacie tę notkę i zastosujecie się do moich poleceń.

A oto aktualny stan mojego poziomu :


Samcia...