WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


sobota, 25 lutego 2012
Nawet pamiętam ten dzień, w którym zakładałam moje konto .
Na początku stworzyłam go po to, aby na nim zarabiać i przesyłać różne rzeczy, do moich innych kont .
Ale potem zrozumiałam, że właśnie Samcia... nadaje się do grania, a nie ,,służenia''

Pokażę Wam teraz moje Looki, które robiłam .
Pierwszy akurat jest, gdy kupiłam 1 Vip'a :D

1 Vip :



2 zmiana - 2 Vip :


3 zmiana - 3 Vip


4 zmiana :



5 zmiana :



6 zmiana :


7 zmiana :


8 zmiana :


9 zmiana - Aktualna ( ;


Na pewno domyslacie się, ile na to kasy poszło ..

No, to już wiecie, jak wyglądałam, gdy zaczęłam grac
* Nie smiejcie się, bo i wy na pewno tez tak wyglądaliście na początku ; B*