WKLEJ TUTAJ KOD DO TWOJEGO CHATU
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak oceniłbyś/asbyć ten blog?

Licznik odwiedzin

Popular Posts

Blog Archive

Blogger news

Adoptowałem króliczka o imieniu Pyszczek .


Dodatki na bloga
Dodatki na bloga

Blogger news

Purple Design Pointer

Blogroll

Blogger templates


czwartek, 9 lutego 2012
Z przykrościa informuję, że w najbliższych kilku dniach nie będę wchodziła ani na bloga, ani na MSP.
Nie będę :
 - spisywać listy (ostatnia strona pod nagłówkiem )
 - oglądać Wam filmów na MSP
 - brać udziały w jakichkolwiek konkursach
 - tworzyć filmów.

Bardzo przepraszam i jest mi z tym ciężko, ale los tak chciał ..

Dlaczego przez kilka dni, a może dłużej ?
Otóż jadę do mojej cioci, do gór, tam też jest moja bardzo kofana koleżanka, która tak się cieszy, że dziś do niej przyjadę. Będę u cioci aż do niedzieli, ale wątpię, że w niedzielę wejdę.
Być może Martyna ( koleżanka ) pozwoli mi wejśc na troszkę i podzielić się z Wami tą chwilką.

Dłużej ..
Dlatego, że w niedzielę kończą się ferie i muszę wracać do szkoły -,-
Na szczęście zadania mam odrobione.
I chyba nasza szkoła, jako jedyna, daje zadania na jakiekolwiek wolne dni ( bez wakacji ).

Trzymajcie się Kocjani !
Wrócę do Was za kilka dni ...

Oto przerobione ja :


Żebyście mnie pamiętali ; )

Pa, pa ..